Sanning!


Jag är jag, du är du.
Då var då, nu är nu.
Minnen varar för livet, men mycket blir glömt.
Det man håller kärt, håller man gömt.
Det fanns en tid, då det alltid var vi.
Den tiden har redan gått förbi.

Vi fann varandra ännu än gång,
nu ler vi som om det vore en sång.
Vi ses rätt ofta du och jag,
det kommer att vara vi var eviga dag!

Att älska dig och att ha dig som vän är det bästa som hänt mig.
Sen vi sågs första gången så fastnade jag för dig.
Du ska veta att du finns i mitt hjärta och liv,
de dagar vi haft är nu ett stort kliv.
Minnen vi har och minnen vi får,
tänk vad fort tiden går.

Jag ÄLSKAR din min underbara vän! Vad skulle jag göra om du inte fanns!

Jenny Karlsson


Jag har några vänner som betyder mest, hellre få och bra vänner en många och dåliga!
Mina vänner är mitt ALLT!


 ♥ Älskar Min Underbara Jonatan! ♥

1 KalsongMorsan:

skriven

Aww, jag blir ju helt tårögd! <3 Du är så fin & jag är glad att du är bara min..Min..Moorrr..

Kommentera här: