Tack!

Tack för en underbar kväll igår tjejer + David & Johan. Tycker jätte mycket om presenterna jag fick =) Jag har världens bästa kompisar!! TACK!

Detta fick jag:

Symaskin
Knappnålar
En bra bit tyg
6 skålar, rosa och svarta med vita prickar
En skruvlåda fast med sy grejer i
Tåstrumpor
Rökelser
En ängel som är min månadsfärg
En skyddsängel
Drinkpinnar
Presentkort på Kalletes eller ohlsons tyger
Godis
Örhängen, armand & fotlänk i samma stuk, som mamma har gjort
Måttband
Två fina kort
2 Trisslotter

Av: Jonatan, Mamma, pappa, Morgan, Susanne, Oscar, Johanna, Jossan, Lotta, Johan, Mickis, David, Jennie, Simon, Mormor, Morfar, Jane, Bert, Monica, Karl-axel, Dennie & Karoline.

Hoppas inte att jag glömde någon nu för då ber jag om ursäkt =)

Nu ska jag dra til västhaga, Monica fyller idag =)

Ha en bra dag!
Puss&Kram
Älskar Min Jonatan!

Kommentera här: