Ny vecka 17+0

uppdate: det är RUL den 7/6 inte det 6/7 hehe ändrar där nere oxå nu =)


Madde: Jo det här med mardrömmar har jag haft ett bra tag och jag har hört att man drömmer mer när man är gravid. Jag har drömt att Jonatan ex är otrogen framför mina ögon och han fattade inte heller vad han gjorde för fel. Dessa drömmar, jag är verkligen glad att det bara är drömmar och inte verklighet. Jag har även drömt ett flertal gånger att jag har fått en tjej, två gånger för tidigt född att jag kunde bära dom i en picknick korg för att vagnen var förstor. Hoppas INTE att det stämmer och blir sant.

Alexandra: Jo jag har hört det oxå men det känns helt skumt. haha Jag är väl i dessa spökveckor nu då. Vi ska på RUL den 7/6 =)



Magen 17+0 idag. Har inte hänt något på en vecka mer än att den känns mindre, vilket gör att jag är lite mer orolig. Men det är säkert ingen fara.

Skulle ha åkt till skolan idag vid kvart över 11 men jag vaknade kvart i 5 och det krampade så enormt mycket i magen, mellan gärdet. Fy fan, jag hade så ont att jag nästan ringde ambulans. Jag har fortfarande ont i magen men det är betydligt mycket bättre nu än då.

Jag tror att jag kommer att bli som alla andra mammor jag känner, att ta efter deras regler och sånt. Att jag inte ska kunna hitta på något själv. Ta det inte negativt det är bara det att jag vill hitta något eget också hehe Det ni har är skitbra!! Ni är jättebra mammor till era barn, precis som jag vill bli till mitt barn.

Nu ska jag dricka kaffe och snart dra över till Das Korvas!

Puss&Kram

Älskar Min Jonatan + Bebis!

1 Sabina:

skriven

Hihi, fina magen!



Vad sent ni ska på UL. Du menar inte 7/6 möjligtvis? :P Nyfiken som jag är. :P

2 Vi2blir3.se - Malin:

skriven

Åh vilken fin mage du har börjat få! Så avundsjuk :) Vill att min också ska börja växa nu :D V.18 imrogon :)

3 Vi2blir3.se - Malin:

skriven

Ja men de är inte mycket men lite granna :) ja men absolut de måste vi göra :)



De är klart om dom ser och säger så vill vi ju, men de är ju aldrig 100% säkert, knappt 80 % säkert så man ska ju ta de lite med en nypa salt :) men de är ju helt klart roligt ändå - de blir ju som en person för ett par månader även om dom säger att de är en lisa på UL och ut kommer en pelle ^^



Kommentera här: