Söndag, blåsigt

Det va ingen som sa att det skulle storma idag =/ Jag är fan livrädd när det blåser så mycket!!
Att jag är rädd är för att huset jag bor i står på pelare och jag får känslan att vinden ska lyfta huset (jag vet att det inte kan ske) men i mina tankar kan allt hända. Sen är det en liten glipa mellan min vägg och det andra huset så det susar ganska hårt mellan och det ljudet skrämmer mig mer.

Det är en tjej som är i vecka 17, en halv vecka efter mig som redan "mjölkar".. varför gör inte jag det? Jag känner mig inte gravid längre=/ Mer fet än vanligt bara. Hur vet jag att det lilla livet lever fortfarande? Jag har inte känt något sprattel på ett tag nu och det känns helt tomt.. Får man kolla om barnet lever om man är orolig?

Har sovit skitdåligt inatt.. drömde att hela världen gick under. Jag och min syster Jennie var ute och gick och helt plötsligt började det blixtra överallt och den slog ner i träd som föll över husen.. Överallt! Då var jag rädd! Konstigt nog så vaknade jag inte skräckslagen.

Idag har jag chansen att använda mina nya kläder eftersom det är så "fult" väder.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen cykla äver till min syster, här vågar jag inte sitta kvar.

Ha en bra söndag.

Puss&Kram

Älskar Min Jonatan + Bebis!

1 Alexandra:

skriven

Jag hade också en period som jag kände samma, är jag verkligen gravid eller?? Men de finns tydligen nått som kallas för spökveckor då det inte händer mycket och många som inte känner nått.. Men snart det är snart dax för RUL va?

Kommentera här: