Torsdag + svärmor

I torsdags var jag och das korvas hemma hos Madde. Det bjöds på mat och så var vi barnvakt.
Kom väl till brickebacken runt halv 2 (tror jag) mötte Jenny och Madde i centrum, dom skulle handla lite. Det va varmt och svettigt och jag gick i en tröja.

Det bjöds på kaffe, kaffebröd och spagetti och köttfärssås det va gott! Sen var vi barnvakt i nån timma tror ja =) Det va helt underbart hehe. Nu vet jag vad jag har att se fram emot. Mitt egna barn! Nu längtar jag ännu mer efter att få föda!

Idag var jag och Jonatan på stan med min svärmor, hon bjöd på kinamat (som vanligt) sen fick jag min försenade present (sa att jag inte ville ha någon men hon gav sig inte) Jag fick en tröja och ett par byxor som jag kan ha när jag blir större =) Tack svärmor ♥

Nu ska jag väl göra lite kaffe och sätta mig på min balkong, egentligen behöver jag städa men vem vill göra det en sån här fin dag? hehe

Puss&Kram
Älskar Min Jonatan + Bebis!

Förresten, vi ska kolla kön på Bebis den 7/6 om det syns =)

Kommentera här: