Uppe med tuppen

Det va inte igår jag skrev, men efter lite tjat från Jenny och mamma så är det väl dax =)

Jag har flyttat, äntligen. Jag trivs som tusan! Det kommer att ta många år innan jag flyttar härifrån!

Magen växer =) Är i vecka 33 nu.

30+0
 

31+0


32+0


Hade visst missat några bilder =) Men nu är allt som det ska igen.

Gick upp kl 6 imorse (sovit 5 timmar) Tvättar för fullt och äter nybakta bullar med kaffe =)
Jonatan hjälpte mig att baka igår och vi tog en smakbit innan han åkte hem. Så nu finns de fika för de som är sugna på att komma =)

Jag vet inte vad jag ska skriva mer.. hade ett jättelångt inlägg i huvudet men som vanligt så försvinner tankarna när man väl sitter här.

Ha en bra dag! Jag hoppas inte att jag somnar iaf haha

Puss&Kram
Älskar Min Jonatan + Bebis!

1 KalsongMorsan:

skriven

Jag vill ju ha bullar! tjatatjata!!

Kommentera här: