Ett försök till...

Ja vad ska man säga...

Det har varit dåligt mellan mig och J men det har blivit bättre. Vi ska flytta tillsammans den 1/6 och bli sambos efter 3,5 år. Jaja bättre sent än aldrig. Jag har tjatat på honom sen dag 1 att vi ska flytta ihop men han har inte velat..Jag har även tjatat om att vi ska skaffa barn men han har inte velat. Jag ville att vi skulle förlova oss på våran 2 års dag men han har inte velat. Nu, idag har vi snart en lägenehet, vi har barn och vi har pratat om att vi kanske ska gifta oss. MEN det finns en sak som kan bli ett hinder. Det är J själv. Vi får se, vi får se.

L har börjat få riktig mat. Jag gjorde en morotspuré häromdagen (med min mixerstav) och han bara älskar det! Han fick även smacka på apelsin och ostbågar haha de skrek han om när vi tog bort de från hans mun. Han är ju underbar.

Den 31a mars ska vi till bvc och L ska få sina 5 månaders sprutor. Stackare.

Godnatt!

1 Madd1sh:

skriven

Aw, morotspuré :)

2 Veronica:

skriven

Vad avis jag blir att du fått börja med smakportioner! Det längtar jag enormt till! =)

Kommentera här: