Deprimerad?

Skulle ha skrivit ett inlägg under dagen men kände att jag ville packa och städa lite ist..

Jag mår...  sådär, känner ingenting just nu mer än att jag saknar de bortgågna! Jag vill bara gråta ut! Jag vill inte ha det såhär. Mitt fel? Ja en del av det är mitt fel (alltså hur mitt liv ser ut idag) Idag har jag pratat med 2 personer och träffat 1. Min mun har sagt ett få antal meningar idag, inte på humör. Jag har ont i huvudet varje dag och varken ipren eller alvedon hjälper. Inte ens att sova lite.

Ska bli skönt att flytta, komma ifrån dessa trappor och all tyngd. Få iordning lite mer.

Ne jag vet inte vad som tynger ner mig just nu.

Lowe börjar få tänder (troligtvis) han gnäller och då vill han inte göra någonting annat än att vara i famnen. När han väl ligger på golvet så måste man ha koll, han rör sig så otroligt snabbt frammåt. Alla smådelar och sånt han inte får ha har blivit undanplockat (nerpackat). Helt underbart.

Nu sitter jag rent ut sagt i en stor jävla flyttkartong och är snart redo för flytt.

Helgen bestog av alkoholintag på mammas 50 års fest och jag säger bara GULD! Men jag ska vara nykter på restrerande fester. Bakisdagarna är INGET att hurra för!

Godnatt!

Kommentera här: