Onsdag

"Du är inte den Lisa som du var förr" Nej jag är annorlunda och jag vet inte vad som hände, vet inte när eller varför. Hur mycket jag än skulle vilja gå tillbaka i tiden som kommer de aldrig att ske. 7an där det hände mest saker, både bra och dåliga men mest bra saker, det vill jag uppleva igen. Jag skulle med andra ord göra EXAKT vad som helst för att få komma dit igen.

Men jag gråter inte över det liv jag har, men det var roligare förr.
Jag har det jag vill ha och jag trivs med hur det ser ut idag, änsålänge. Det kan ju bara bli bättre.

Häromdagen gjorde jag något som jag i hela mitt liv har haft svårt för och det ger jag mig själv mycket beröm för. Kanske hjälper det mig att prata med psykologen, som jag har drömt så mycket mardrömmar om. Det var ju faktiskt bättre i verkligen. Jag tar det positivt, vilket jag borde göra.

Kommentera här: