Cysta = ont

Nu är de ju så att jag inte tog bort cystan när jag var där..?! Den satt tydligen på ett ställe som bara en person som är opererad kan ha, alltså egentligen inte jag?! Frågan är hur den har hamnat där. Medans undersökningen görs så hittar de en till cysta fast den satt på normal plats och den va också helt ofarlig.

Jag väntar nu på att få komma till röntken för att se om de kan se vart? Den sitter. Den hade vuxit också, någon centimeter. Det oroar mig mer och mer för dag att den fortsätter växa.

Vadan detta?? Jag har lyckats fått cysta på cysta, äggledarinflammationer på äggledarinflammationer + en eventuell påbörjande blindtarmsinflammation?!

Lowe fick vattkoppor för tre veckor sen, med ögonfluss i samma veva. Prickarna sitter dock kvar men är ärr nu så han är helt frisk. Peppar peppar!!

1 J:

skriven

Kommentera här: