DEPP

Hur funtad i huvudet får man vara egentligen?
Att jag ens orkar lägga energi på dig just nu är fan helt otroligt!! Jag skulle vilja hoppa in i ditt huvud och verkligen se hur du tänker, om du tänker öht!!?? Börjar fan fundera på det!

DRA ÅT HELVETE ELLER ÄNNU LÄNGRE BORT TACK!!
Finns inte ens ord för hur långt jag vill att du drar!

Svullar choklad och försöker le men de går inte. Jag orkar inte det.
Saknar mina barn varje minut som jag inte är hos dem. Nästa vecka kommer jag typ bo på sjukhuset för att få vara med dem hela tiden.

Vill även tacka ALLA som är stöd för mig! TACK!! Jag vet att de inte räcker med att tacka men ni ska veta att jag är så JÄVLA TACKSAM att ni finns!! Kärlek till er!! <3
1 Madd1sh:

skriven

Vänner hjälper varandra, du förtjänar all hjälp du får från alla. Kraaaam

Kommentera här: