Flytt

Ja nu va de länge sen jag uppdaterade. De går framåt, vi ska flytta till lättvårdssal så fort den nya apparaten anländer, vi har fått lgh så nu flyttar vi från baronbacken till en 4a och nyrenovad och barnen växer som de ska. 

Finns lite dåligt med men allt kan ju inte gå smärtfritt. De finns inget att ta upp om de dåliga för jag har andra saker att tänka på än en massa fisar i rymden. 

Så fort min blogg är klar så kommer de säkert att bli bättre med lösenordet också. De verkar inte fungera sådär jättebra. 

Katterna hamnar hos brorsan och hans fru, hoppas de kommer trivas med deras lilla Mönster. Någon annan som är frivillig annars? De är alltså fodervärd jag söker på obestämd tid och jag står då självklart för mat och kattsand.Två svarta kastrerade hankattor. En är tjock och en är tanig. Kelgrisar är de båda två. Klarar av hundar och barn. Bor ni på landet så får de bli utekatter men då får ni behålla de också :) 

Tack och hej. 

Kommentera här: