Tårar!

Mår dåligt av att tänka tillbaka till midsommarafton, hur mycket jag verkligen har orkat. Jag sitter med tårarna i halsen och vet knappt om jag ska gråta eller inte. Minsta lilla grej som händer andra får mig att bli ledsen. 


Mycket mer händer kring barnen nu och de är både bra och dåligt.. Ännu mer operationer att planera. Stackars barn!  Mår de dåligt? Märker de av saker nu? Hur ser deras framtid ut? 


Ni som frågar hur jag mår, TACK! Jag behöver den frågan även om de kanske kan bli en lätt lögn att jag mår bra bara för att jag inte orkar ta upp hela historien igen. Allting som sker och har skett kommer att skrivas på bloggen sen, även de som diagnosen kommer att utföra.  Sjukhusfotografen har varit här och tagit bilder på barnens "diagnosfel". Bilderna kommer hamna i sjukhustidningen sen att de kan känna igen ett barn med denna diagnos. Jag tycker att de är super att de kan forska om de utan att behöva göra något "illa" på barnen. 


Jag vet inte vart jag är just nu, i vilket tillstånd.  


Godnatt

1 Malin:

skriven

Hej!
Jag har 2 tvillingpar på 2 års tid, nu 4 resp 2 år. 3 av barnen har hälsoproblem... Har varit i en svacka o tyckt synd om mig själv, men varje gång jag hamnar där så tänker jag på er. Så otroligt starka ni är! Tänker på er, kämpa på!!! Önskar det fanns nåt jag kunde göra! Skickar en stor varm kram!

Kommentera här: