Mitt hjärta dog!

I söndags morse fick jag ett samtal INGEN mamma vill ha. Lilla L hade som vanligt dragit ur sin resp och han kunde varken intuberas eller ventilera då han hade för mycket slem i vägen och däremellan hann han få hjärtstillestånd ett par minuter innan de fick i han i resp igen.

Mitt hjärta rasade när jag verkligen kom på vad läkaren hade sagt i telefon. Jag vaknade av de samtal och jag svarade yrvaket, va bra att du ringde och sa de så jag vet.

Vilket jävla svar... tror nog inte att jag fattade vad hon sa förrän jag började skriva upp de på ett sms.. jag läste de innan jag skickade och började störtböla och stressa till sjukhuset. Bölade nästan hela söndagen och har fortfarande gråtet i halsen.

Det går inte framåt för killarna.. Deras lungor vill inte följa med i utvecklingen. Vi ska prova trakeotomi nu i veckan och se om de funkar.

Hatar detta just nu! Vill bara ha hem mina barn så jag får ha min familj hel och hemma!
1 ange :

skriven

Tänker på er lisa finns här ifall du behöver prata ! ♥

2 Tussilago:

skriven

Kärlek till dig lowe å twinsen ♡ kan aldrig förstå hur du känner eller har de.. jag kämpar med dig, sänder kärlek värme och omtanke till er alla ♡

3 Therese Carlsson :

skriven

Många styrkekramar till dig

Kommentera här: