Vad händer?

Vad är de som är fel? Varför får inte mina barn komma hem efter 3  månader? Varför öppnar de inte ögonen? Ingen kan heller svara på dessa frågor och de gör mig ledsen! De är 3 månader och 5 dagar, imorgon är de deras BF. När kommer jag få hem mina barn?  Nu gråter jag nästintill varje dag och jag får inte träffa mina barn eftersom jag är sjuk. Har varit ifrån dem i 1 vecka nu och ingen läkare vill hjälpa mig att bli frisk. De måste finnas ett annat sett att göra än att bara dricka te och hosta grönt slem...!?
 
Är inte avundsjuk på alla som har sina barn hemma och myser, är glad för eran skull att barnen mår bra. Men ja de känns skumt att jag inte får ha mina barn hemma och mysa med när jag fick barn före er.
 
De går framåt iaf och den 15e okt kommer genetikern hit och ska prata igen. Jag är slut som artist.
 
 

Kommentera här: