Planering fungerar ej.

Jag ville gråta igår.. Men de gick inte att bara släppa på allt. 
Allt som händer omkring nu är både jobbigt och ledsamt. Jag är verkligen ett vandrande rivjärn, len utåt men vass inåt. 
Hur länge ska man orka ha assistenter dygnet runt? Inte kunna ta hem någon utan att assistenterna ska se/veta vem de är. 
Barnen mår bra men har haft en svacka.. De har gått ner över 200g på 2 veckor.. Vilket är i bättre resultat nu. 
De har åkt en varsin ambulansfärd med blåljus.. 

Kan inte fatta att jag en gång i början av barnens liv, planerade begravning. Hur kan en mamma tänka så? Jag hann kolla på gravsten och vilken stil de skulle ha på texten.  Usch!! Vill inte tänka tillbaka på den tiden. 
Mina barn lever och jag kan inte vara mer stolt över dem! 

Ida, du är min sol! Du får mig alltid på bättre humör och tankar när jag är nere! Du får mig att växa när de går utför för barnen. ❤️ Tack för att du finns! 
1 Ida :

skriven

Kram på dig ❤️ tänker mycket på er

2 Anonym:

skriven

Naw ❤️❤️❤️❤️ du och dina barn betyder mycket för mig. Kommer alltid finnas där för er ❤️❤️❤️

3 Ida jörgensen:

skriven

Naw ❤️❤️❤️❤️ du och dina barn betyder mycket för mig. Kommer alltid finnas där för er ❤️❤️❤️

4 Ida jörgensen:

skriven

Naw ❤️❤️❤️❤️ du och dina barn betyder mycket för mig. Kommer alltid finnas där för er ❤️❤️❤️

5 Ida jörgensen:

skriven

Naw ❤️❤️❤️❤️ du och dina barn betyder mycket för mig. Kommer alltid finnas där för er ❤️❤️❤️

Kommentera här: