Förstår nu

Igår när jag kolla på Tyr, på hans trachband... De var då jag verkligen insåg att jag har sjuka barn. Jag såg då vad vi verkligen har gått igenom. 
Jag börjar förstå vad som har hänt, de tog nästan 1,5 år att fatta. Mina barn kräver vård dygnet runt.. Vad skulle hända om de inte fick syrgas? 
När trachläkaren tar ut kanylen för att se om barnen kan andas själva så får jag panik när de inte tar ett enda andetag på ett bra tag. Vet ju att läkaren är medveten om vad han gör men som mamma att se att sina barn inte får luft.. Panik! 
Jag började nästan gråta igår, bara sådär, när jag kom på att mina barn är svårt sjuka. 

1 Anonym:

skriven

Vilken bra mamma du verkar vara! Kramar till dig!

2 Anonym:

skriven

Hur mår ni? Var så länge sedan man fick läsa något

3 Weronicha Holm :

skriven

💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖

4 Anonym:

skriven

Hej!
Min svägerska länka till din blogg, och jag börja läsa. Våra liv är delvis likadana. Min dotter blir ett år den 28:e mars (född i v. 41+5) vi fick bo på sjukhuset i Norrköping i nio veckor. De första tre var på intensiven i Linköping och Karolinska i Solna pga Siris andningsbesvär ( hon föddes även med laryngomalaci och nu har de även bekräftat ett syndrom. Hon har en tub i näsan för hennes underkäke är för liten så tungan ramlar för luftstrupen. Så vi måste suga rent den så det inte böir stop. Och precis som du så tycker jag det är jobbigt när den ska bytas för då får hon dåligt med luft. När hon var bebis var det som att dra ur livet på henne, väldigt otäckt. Och alla andningsstopp hon har haft sätter sina spår i en. Så jag kan förstå lite hur du känner det och har det 💕. Finns här om du behöver prata av dig.

Mvh My Lööf

[email protected]

Kommentera här: