Är de ett straff eller en utmaning?

Ja jag behöll barnen fast pappan inte ville de. Han hade också ett val, skydd! 

Barnen är svårt sjuka, kanske kommer att få ha syrgas resten av livet... Ingen vet. Vet inte alls hur deras liv kommer att se ut, är de min utmaning med livet? För att jag behöll barnen och gjorde vad mitt hjärta sa. Blir barnen straffade av sin diagnos för att jag valde att ha de vid liv? Mitt fel? 

Fast jag kunde ju inte veta att de skulle bli såhär..

Åh jag blir galen. Tankarna går fan åt skogen. 

Jag älskar mina barn, med eller utan diagnoser!

Nu längtar jag faktiskt efter att få ta hem barnen! ❤️


1 Karro k:

skriven

Tappa inte modet nu, du är stark och hur duktig som helst ❤️ Många kramar du är en underbar mamma och en fantastisk människa!!! Kramar

2 Madelene:

skriven

Lisa, klart att du inte är skyldig till något som du inte visste om.
Ingen kvinna ska tvingas till abort om det känns fel. Och ett barn som behöver hjälp har per automatik inte ett dåligt liv. För det första vet de inget annat. För det andra så finns du där och sprider värme och kärlek. Så grundläggande behov, oavsett hur livet ser ut. Jag tror att dina barn kommer att få god livskvalité, de har ju dig som ställer upp för dem allt du bara orkar. Dessutom har alla barn rätt att leva, föds man med en diagnos blir man inte mindre värd. Med andra ord kan inte någon komma och säga sådana saker, om dig och dina barn. De är levande och finns bland oss, oavsett om det inte blev som det var tänkt. Det du kan göra nu är att lyfta huvudet upp, håll för öronen och lipa åt dom som snackar på det där sättet, som får dig att fundera så. Du är värd mer! Du kämpar ihjäl dig och ska ha en stor eloge. Kram

Kommentera här: