5 dagar

Lyckan är total när jag ser att alla tre barnen är lyckliga och glada. Lowe älskar att ha sina bröder hemma. Numera väcker inte Lowe mig längre på morgonen, han springer direkt in till Tyr och Lex och klappar på dem. 
Alla mår bättre av att vi äntligen är samlade. Kärlek! ❤️ 


Foto:Jenny Bruzelli 

Perfekt bild på alla mina små älsklingar. 


Skönt att kunna gå upp i linne och trosor in till barnen ist för att behöva trasla på kläder, åka till dagis och lämna Lowe, ta nästa buss till sjukan, vara där några timmar, åka till dagis och jämta Lowe, åka hem, laga mat sen sova.. Tiden räckte inte till. Men nu är jag den lyckligaste mamman i stan! 
1 Malin -Mamma och Änglamamma:

skriven

Åå så härligt! Hoppas allting går bra för er!

2 Anonym:

skriven

Ser mysigt ut!😊 lycka till med dina pojkar!😍

3 Sofie:

skriven

Hej! Jag har en fråga jag funderat på.. varför har man en sån där 'track' och kommer dom att ha den resten av livet? :)

MVH Sofie

Svar: Hej Sofie. Trachen är till för att de ska få luft för att musklerna är slappa i halsen. Vet inte hur länge de kommer att ha den. :)
Lisa Andersson

4 Ida:

skriven

Va mysigt att ni alla är samlad hemma ❤️ Måste fråga varför föddes dom i vecka 25? Ville dom komma ut då?

Svar: Ja de känns underbart :) ja förlossningen satte igång, försökte bli stoppad men de gick ej. Blev akut kejsarsnitt..
Lisa Andersson

5 Ida:

skriven

Va mysigt att ni alla är samlad hemma ❤️ Måste fråga varför föddes dom i vecka 25? Ville dom komma ut då?

Kommentera här: