Trasig

Nu är jag sådär nere igen, den förbannade svackan! 
Jag är glad utåt med en skärbräda inom mig. Jag går snart sönder. Tusen tårar är på väg ut men håller sig inne. Både av lycka och sorg. 


Usch, jag vet ärligt talat inte mer hur längre jag orkar. 
1 Emelie:

skriven

Skickar en styrkekram till dig!!!!

Svar: Tack! :)
Lisa Andersson

2 Anonym:

skriven

Du är så otroligt stark.. och även starka människor måste ge sig själva tillåtelsen att bryta ihop och känna sorg och ilska och allt vad hjärtat säger..
Det är inte hur hårt man faller utan hur fort man
reser sig som avgör fortsättningen. ..men alla faller o slår sig och det är absolut förståeligt i din situaituation...så ge dig själv den rätten att falla o vara arg, ledsen o besviken...
Massor med stora varma styrkekramar till er alla♡

3 Anonym:

skriven

Du är så otroligt stark.. och även starka människor måste ge sig själva tillåtelsen att bryta ihop och känna sorg och ilska och allt vad hjärtat säger..
Det är inte hur hårt man faller utan hur fort man
reser sig som avgör fortsättningen. ..men alla faller o slår sig och det är absolut förståeligt i din situaituation...så ge dig själv den rätten att falla o vara arg, ledsen o besviken...
Massor med stora varma styrkekramar till er alla♡

Kommentera här: