Längtar!

Åh vad dagararna ska gå sakta då... Varför känns de som att dagarna är längre när man räknar ner på något underbart som ska ske? Samma sak att tiden går fortare när man skrattar. 

Jag är så sjukt nervös för att då ta hem barnen, åka från säkerheten och de trygga. 

De är så mycket grejer som ska med hem.. Typ: hemrespiratorer (grejer till dem), sugkatetrar, sugmaskiner, sängar, prober, övervaksapparater, "näsor", matpumpar, kompresser, grejer till trachealen mm. Ja you name it.. Tur att jag har en stoor garderob. 

Jag har räknat lite på dagar... Hur många dagar T & L har spenderat på sjukhuset... Okar inte ens förstå. Stackars barn. 

Ikväll är de vårruset, som jag har längtat! Ni får heja på mig! 

Imorgon om de är fint väder, så ska jagg ta med mig barnen till stadsparken om någon vill säga hej. 

1 Malin -Mamma och Änglamamma:

skriven

Åå vad spännande och underbart att få ra hem dem snart!
Lycka till ikväll!

2 Jeannette Röjnert:

skriven

Hej
Läste lite här på din blogg. vet inte riktigt vad som hänt men önskar dig lycka till med allt och dina barn. Såg att du varit inne på min blogg och lämnat en kommentar om knäcke kex ;) jag gör som där står sen kavlar jag ut det mellan bakplåtspapper och det funkar. Ta bort det övre papper och tryck ut i kanterna sen är det bara att grädda// än en gång lycka till ( bor du i Lund ? )

Svar: Hej. Mina barn är för tidigt födda och har en extremt ovanlig diagnos. :)
Okej :) ja jag får väl prova igen då hehe de smakar ju iaf som de ska 👍
Lisa Andersson

Kommentera här: