Känslokall

Ibland känns de inte som att Tyr & Lex är mina barn... De har så många människor, så många förebilder runt omkring sig. Bra eller dåligt? 
Skitbra 👍 att de finns många i deras liv som vill dem väl, dåligt 👎 för att jag känner mig inte som deras mamma. Tråkigt med sant!
Jag får inte den tiden med mina barn som jag vill ha, helt ensam! 
Har sagt de förr och jag säger de igen, 
Jag skulle vilja ta ut mina barn på en promenad, UTAN att känna mig omringad. 
Barnens assistenter är som min familj (!) men de känns iaf skumt. 



Älskade älskade barn! ❤️
1 Anonym:

skriven

Dem är ju bara för gulliga vill träffa Tyr, Lex och Love! ♡♥♡♥

2 Lotta :

skriven

Förstår att de måste vara jobbigt att ha de så. Men allt är ju för deras bästa. En dag hoppas jag de bli annorlunda även om vägen dit e lång

Kommentera här: