Assistansbolag

Just idag kan jag inte yttra mig om hur jag känner för de bolag jag har för jag har bara varit kund i dryga 3 månader.
Jag kan inte heller veta direkt hur lätt de kan vara att hitta ett bolag som passar, vad ska man kolla efter?
Det kryllar ju av så många bolag.
Finns de någon som har erfarenhet av att få välja så hör gärna av er.

Barnen är 12,5/16 månader nu. Mobila teamet har pratat om att sluta korrigera deras ålder.. jag fortsätter nog att räkna så, barnen är inte så pass utvecklade än.
Vikten är fortfarande dålig, känns sjukt att alla små bebisar som föds ett år senare väger mer än mina barn...
1 Smulan:

skriven

Hej! Hade Humana som första bolag men blev lurad på så himla mycket av dom.. Lätt att ta första bästa och framförallt STÖRSTA bolaget. Men sen fick jag hjälp och tips och har nu bytt. Är OTROLIGT nöjd idag! Skillnaden på deras kundpolicy är som natt och dag... Jag bytte till assistansbolaget AB, kan varmt rekommendera dom =)

Kommentera här: