In english please ?!

Jag har starkt fundera på att blogga på engelska, eller iaf någon gång ibland bara för att få fram diagnosen på pojkarna.  Haha då måste jag nog först gå en engelsk kurs. 

Har fått kontakt med en engelsk mamma som har ett barn utan en fastställd diagnos som troligtvis skulle kunna vara samma diagnos som Tyr och Lex har.  Hon skulle visa bilder på min barn till hennes läkare för att se vad de säger. Spännande! 

Tyr håller om Lex

Lex viskar till Tyr


All mina frön tillsammans! 

Mina barn är mitt allt, min luft och jag kommer alltid att göra allt för er!! 


1 Katarina:

skriven

Folk kommer förstå dej även om du bloggar på halvtaskig Engelska :)

2 Malin -Mamma och Änglamamma:

skriven

Fina barn du har! ❤
Du skulle kunna kägga till google translate på bloggen, blir kanske inte den bästa översättningen, men man kan välja språk. En tanke bara.

Kommentera här: