Framgång

Att se framsteg på barnen gör att jag orkar mer med alla motgångar. 
Barnen går upp i vikt 👏 de har blivit längre 👍 de skrattar hela tiden! 
Man kan inget annat än att vara glad i barnens närhet. 

Jag är glad, jag mår bra och min andra hälft är hemma igen! 

Funderar på att lyssna på assistenernas funderingar kring mitt liv :) 

Auf wiedersen
1 Anonym:

skriven

Så godt å høre, hipp hurra for framgang! Hilsen tvillingmamma jemy

2 Suziettan.blogg.se:

skriven

Skrattar? Gud så härligt! Läste även ditt förra i lägg. Soc? Anmälda? Jag blir fullkomligt SKOGSTOKIG! Vilken jäkla idiot! Massa styrka till dig och er! Kraaaaaaam

Svar: Ja de skrattar hela tiden :) (utan ljud dock)
Jag vet vem de är som har anmält mig så karman finns :)
Lisa Andersson

3 Anna-Karin:

skriven

Stora varma styrkekramar till dej/er.
Kämpa på.. Tänk att det finns idioter till allt..
<3 <3 <3

4 Josefina:

skriven

Måste bara säga att du är en väldigt stark kvinna. Dina barn kan skatta sig lyckade som har dig som mamma! Kram

5 Josefina:

skriven

Måste bara säga att du är en väldigt stark kvinna. Dina barn kan skatta sig lyckade som har dig som mamma! Kram

Kommentera här: