Bulle

När livet går upp och ner.

I måndags fyllde mina älsklingar 3 år. Tre år har gått fyllt med glädje och sorg. Alla de fina presenter de fick! Alla so. Var här och grattade! Tack! De betyder så mycket för mig och jag kan garantera att Tyr och Lex älskade att ha er här!


Vart ska man börja?
jag har nog kommit fram till att jag behöver prata med en kurator, en som jag inte har träffat förut, någon som inte vet något alls om mig och mitt förflutna.
Jag är dock rädd att jag kommer att glömma allt efter jag har rensat tankarna.

En sak i taget.
Verkar inte mer än att Tyr och Lex inte har så stor passage i halsen. Kommer de någonsin bli av med sin trach?
Mår dem bra på riktigt? 
Jag önskar att de kunde tala, berätta vad som är fel när de är ledsna. 

Jag då. 
Jag är lite förvirrad men jag mår bra. Känslan i magen känns skitbra! 



Kommentera här: