Lördag

Det känns som att det är söndag bara för att jag var på fest i torsdags haha men det är ju lördag och fest ikväll! Det har varit roligt att gå på fester nu när man intye kan dricka eftersom alla som blir fulla är skitroliga att titta och lyssna på =)

Igår gick jag in i vecka 25 och bebis sparkar som aldrig förr och jag blev ganska förvånad när jag fick veta att jag bara haar gått upp 4 kg sen jag blev gravid. Magen var i god form och blod & piss provet var bra! Ny tid i augusti så nu börjar nedräkning igen =) Har 110 dagar kvar till födsel och snart är det bara 2 siffrigt =) Längar till förlossningen så det heter duga! Jag ska snart börja skriva ett förlossningsbrev, vet ju hur jag vill föda om det går vill säga. Antingen vill jag föda i badkar (vilket är svårt att få) eller så vill jag föda ståendes med ryggen mot sängkanten. Tror ni att det skulle fungera? kanske ändrar mig när jag väl är där.

Just nu sitter jag hos min syster och kollar på när hon tränar =) Ser lite roligt ut.

Nu ska jag dricka kaffe och njuta i soffan =)
Ha en bra kväll!
Puss&Kram
Älskar Min Jonatan och Bebis!

Kommentera här: