För the botten is nådd

Hur långt kan man gå, hur lågt kan man sjunka, hur kasst man må? 
Bröt ihop idag, lite grann. Lite mer än förra gången.
Kommer säkert komma mer. Är nog nere på botten nu så nu kan de inte bli mer än bättre, hoppas jag. 
 
Jag behöver komma bort med  ändå stanna hemma. 
 
Behöver jag prata med någon? 
Behöver jag skaffa  mig en hobby, ett annat jobb? 
Vad behöver jag? Hur får jag reda på de?
 
 
Pratade med en kollega förut om att jag verkligen inte är redo att sätta Tuss på dagis. Inte nu. Skulle hellre skaffa en barnvakt eller kanske dagmamma. 
 
Jag vill resa, bara en gång så jag får känna hur de känns att flyga och att få bara vara jag. 
 
Någon som har bra tips på jobbfronten? Typ ett vikariat någonstans. Kanske någon affär så jag får träffa andra människor än de jag har hemma hela tiden. Bara för några timmar. 
 
Puss på er.
1 Anonym:

skriven

https://www.blocket.se/orebro/Villa_125_kvm__topprenoverad_2016_69262988.htm?ca=11

2 Jennie, mamma till "unik":

skriven

Jag har just snubblat över din blogg. Känner igen mig! När botten verkligen är nådd och man ändå fortsätter trampa vatten....för man har inte val faktiskt.
Kämpa på!!

3 Jennie, mamma till "unik":

skriven

Jag har just snubblat över din blogg. Känner igen mig! När botten verkligen är nådd och man ändå fortsätter trampa vatten....för man har inte val faktiskt.
Kämpa på!!

Kommentera här: