Förlossning & Akuten

Jag vet inte hur jag känner inför förlossningen. Både spännande och nervöst. 
Jag hoppas ju att de ska starta snart men samtidigt vill jag ju gå tiden ut. Har även funderat en hel del på att kanske få planerat snitt. Finns många anledningar.  ♡ bebis, vi vill ha ut dig nu ♡
 
Jag vill flytta, till hus. Med min man och barnen. Men de kommer väl bara ske i drömmarna... tråkigt att vi inte kan hitta något. 
Får bli samma gård iaf. ♡
 
Rensar som sjutton här hemma nu, tänkte göra så Lowe får ett större rum och Tuss får ett eget så bebis kan vara inne hos mig. 
 
Va på Akuten med Tuss häromdagen. Som tur var så var de inget. Nu mår hon mycket bättre. Men har fått vara hemma från dagis ett tag nu och säkert några dagar till.
 
Vecka 33 tror jag :p
 
 
Mammas sjukling  ♡♡♡

Kommentera här: