Matematik och aloevera

Jag hoppas verkligen att jag kommer få minst ett G iaf på matten.
Har ansökt om validering till våren så jag kan bli undersköterska för att sedan utbilda mig vidare. Blir troligtvis ambulanssjukvårdare. Det kan ju bli ändring på vägen men det är det som intresserar mig mest just nu. 

Just ja, jag ska börja ha homepartyn för Aloevera Forever för de som är intresserade. Har inte svårt att ta mig till andra städer om det inte är för många mil såklart. 

Ha ett mamma och barn party där ni kan bjuda på lite gottit och få prova på lite produkter. Ha tävlingar och framförallt ha kul. 

Man kan ha ett party med lite bubbel och ost och kex eller bara en vanlig tjejkväll med massa girltalk. Jag är gärna med på allt sånt. 
Är ni intresserade så kan ni väl skicka ett mail med ämne: party så kan vi gå vidare där. 
Eller på Instagram 

Insta: L.allarud
Mail:[email protected]


Ha en bra helg. 




Kommentera här: