Lör + sön

Igår va Jag & Jonatan på 45 års fest, Mammas kille Morgan fyllde i söndags och hade en fest igår =) Vi hade riktigt kul =) Tog en taxi runt 22 och åkte hem till Jenny. Hon hade inflyttningsfest =) Efter en stund så gick vi till pitchers och tog en varsin öl och diskuterade med en kille som hade varit tillsammans med en döv tjej och med en sjuksköterska och sa att han hade varit mytoman. Ingen av oss trodde på honom eftersom oftast när man säger att man har varit mytoman så kan man ju ljuga om vad som helst! haha han drog när han insåg att vi vann =P Han lämnade sin stackars kompis att sitta med oss och det ända han tjatade om va att få min msn haha. Sen drog vi vidare till Jenny igen på efterfest och spelade nåt kortspel som heter mer eller mindre tror ja, vi drack tills allt tog slut sen gick vi hem och sov =P Idag har jag varit så jävla bakis så jag spydde t.om *blää* Ska nog lägga alkoholen på hyllan ett tag nu iaf tills Jenny har fest =P Men på tal om datumet Jenny, Johanna fyller den 2:a oktober så jag vet inte hur det blir då =/ Men jag kan säkert hoppa emellan båda =P För jag vill ju fira alla! Det löser sig! Nu har jag varit hemma sen halv 9, ätit kräftor och lite ostbågar =) Nu tar jag mig mitt kvälls te och ska lägga mig snart. Ska ju till skolan imorrn och räkna lite matte =P Köpte ju böcker till skolan, 1131kr gick det på. Billigt och bra eller inte! Men man får ju pengar för att kunna köpa böcker så det är ju bara att se glad ut och handla! Imorrn efter skolan så ska jag fixa lite saker sen kanske det blir att ta en fika med Elin =) Sen blir det att åka hem och städa och göra läxor! Ne nu ropar sängen gonatt! <3 Älskar Min Underbara Jonatan! <3

Kommentera här: