Sova?

Jag undrar vad jag gör vaken nu egentligen =P jag skulle ha lagt mig för typ 2 timmar sen, ska ju upp halv 8 imorrn.  Men jag får väl putsa funster som en zombie imorrn =P Ska ha med mig lite kaffe till mig och Morgan oxå så jag måste hinna brygga och dricka kaffe innan bussen går =) När jag är klar på Tengvallsgatan så bär det av till norr, till Syster+man för att sitta barnvakt =) Orkar inte sitta inne varje gång jag är där så jag ska ta ut barnen till sofiaparken och möta JennyKorvf med hennes barn så ska vi leka som bara den och hoppas på att barnen skitar ner sig totalt så J & S får lite att göra när dom kommer hem efter en jobbig stund =P Jag kommer då självklart att smita hem och tvätta =P

Efter tvätten far jag hem till Jonatan och städar lite så han blir överraskad när han kommer hem på lördag (jag är inte där då) =) Kanske hinner träffa honom innan festen =)

På lördag blir det halloweenfest, vilket jag redan har sagt =) Alla saker är nu köpta till utstyrseln och jag hoppas att det kommer att bli bra med dom kläderna och skjuts dit för jag har ingen större lust att åka buss utlädd =P Ingen utgång iaf.

Till er som inte har sett:


Jonatan har råkat riva mig =P
 Skorpan togs bort idag och det blödde ju självklart hehe men nu är det bra igen förutom att det svider utav bara satan =P


Ne nu är klockan mycket, borsta tänder och kissa. Natti ♥ Puss&Kram Älskar Min Jonatan!

1 KalsongMorsan:

skriven

ajajajajaj inte riva bort skorpor!!!

Kommentera här: