My life is a disaster!

Jag verkligen hatar mitt liv. Allt som har med de att göra (förutom Lowe såklart) hatar jag.
 
Jag kommer snart inte orka mer om jag inte kan få hjälp.
  • Varför hände de mig?
  • Varför någon öht?
  • Hur ska jag lösa det?
  • Kommer jag någonsin klara ut mitt problem?
  • Kommer mitt liv vara så här föralltid?
Ett under skedde den dagen, jag mötte en person med samma problem som jag. VA?? Finns de en till? Helt sjukt va vi pratade. Shit, jag skulle to.m lägga till denne person på FB men batterihelvetet på mobilen tog slut så jag hann inte. Jag skulle göra vad som helst för att få prata med personen igen! Det skulle betyda ALLT!
HON va en människa som kunde förstå mig mer.
 
Jag gråter nästan varje dag för att jag har de såhär. drömmer mardrömmar nästan varje natt om samma sak, om & om igen! Fan.

Kommentera här: