prematur

Efter att ha sett en dokumentär om prematur er så får jag jobbiga minnen. (Länken kommer i slutet)

De jag kommer ihåg är att jag va själv  (förutom mamma och några vänner) i allt detta. Hade delade tankar om hur synd de va om Lowe som knappt fick hälsa på sina syskon, hur stressad han måste ha varit av att åka till dagis mer än vanligt och känna min stress och oro varje dag. 

Tyr och Lex måste också ha känt min stress över att jag bara var där några få timmar när de va Lowe vecka. 

Idag inser jag att deras liv verkligen var mellan liv och död varje dag. Sjukt.

Idag är de lika stora som en 3åring ska vara. Är bara utvecklingen som är sen. Förhoppningsvis så försvinner trachen snart. Vet att jag har sagt så förut men nu verkar de vara på gång.

http://www.svtplay.se/video/7404949/for-tidigt-fodd/for-tidigt-fodd-avsnitt-1

Kommentera här: