två trasiga hjärtan

Jag visste att denna dag skulle komma, jag visste inte bara när.  
Vi kommer att få en tid till Göteborgs sjukhus för att operera Tyr & Lex hjärtan. 
Jag har så ont i magen och är så rädd för att det skall bli misslyckat. Mår inte alls bra efter beskedet, även om jag visste att jag skulle få de.
Det kommer bli en jobbig resa. 
De skulle göra en metod som kallas paraplymetoden men de såg på sista ultraljudet att de kommer att behöva knäcka bröstkorgen för att gå in.
De ska sedan göra så hjärtat inte slår och sätta in någon maskin som ska se till att allt funkar.

Tycker så synd om barnen men jag tror att detta kommer att göra så syrgasen försvinner. ♡ vi håller tummarna för det.

Men nu behöver jag all pepp jag kan få för att jag ska klara av detta för barnens skull. 

♡♡ bye 

Kommentera här: