Bb-väska & Karlstad

Vad ska man ha i väskan egentligen? Trodde att jag hade packat klart den för länge sen tills jag insåg att de bara var trams i den. Haha inget som bebis skulle kunna ha att åka hem i ens. Nu är de inte långt kvar innan bebis kommer. Max 5 veckor. Längtar jättemycket samtidigt som jag kommer sakna min mage. Det ska bli skönt att kunna ta mig ur sängen utan att behöva vagga mig. 
 
Imorgon drar vi till karlstad... Vill inte! 
Blir en jobbig känslosam dag. Assistans eller inte? 
Skulle vilja ha svarat direkt imorgon men eftersom de är som en rättegång så går det inte att få svar direkt.
Det kommer bli en lång väntan. 
Vad händer om de säger att Tyr & Lex inte får behålla sin assistans?
Vårdhem? 
Ska en förälder behöva hälsa på sina egna barn?
Varför har inte en förståndshandikappad lika mycket rätt till sina nära och kära som de friska? 
Blir så ledsen.
 
Vi skulle ha varit på upplevelsen idag men Tyr hade feber, nu varvar de mellan varandra. Aldrig får de vara bra.
 
Matintag nu! 👋

Kommentera här: