det hände igen 😭

Tyr lyckades dra ur sin Trach igen. Denna gången gjorde jag HLR. Det var panik i min hjärna som hela tiden sa: nu dör han. Om inte jag kan rädda honom så kan inte ambulanssköterskorna det heller. Min hjärna var kaos.

Allt var över snabbt. Jag fick i samma kanyl som var innan och det puffade till. 
Innan var han helt blå och livlös. Min stackars Tyr.
Vi fick åka ambulans in, inga blåljus.
I ambulansen så börjar han dansa, han är sig Själv igen. 

Alla tester visar på att hjärtat aldrig hade stannat men om jag inte hade börjat med HLR så hade det stannat. 

Mitt hjärta stannade nog ett tag. 

Nu är det dags, jag känner mig redo att prata med någon psykolog. 
Min känsla säger att jag har ptsd. 
Har inte varit redo att prata med någon om Tyr och Lex än, om allt som har hänt. 

Annars är allt som det ska. ♡

Xoxo

Kommentera här: