På torsdag får jag..





Här har vi Igge. Min syster döpde den tydligen 😂 ska göra den till en nyckelring och försöka göra fler. Mamma och en kollega ville ha en varsin. 
Tuss sa att den log... Det är näbben 😂😂😂

Någon har eventuellt (enligt polisen) stulit min regplåt från bilen. Så igår kom de nya hem. 


På torsdag ska jag få följa med när fellingsbro folkhögskola ska ha teckenspråk - dövtecken och till tolk för att se hur det går till. Kanske blir teckenspråkstolk ist. Eller båda 🙈 vi får se. 
Efter det ska jag åka till marieberg och hämta mina glasögon. Det känns skitskumt att jag kommer ha glasögon. Men det känns bra. 

Xoxo


1 Anonym:

skriven

Den va det fulaste jag sett

Svar: Haha jag vet 😂😂 glömde ju såklart skriva det i bloggen

Men å andra sidan, varför skulle jag bry mig om vad du tycker? Du kan ju uppenbarligen inte erkänna detta med öppet namn 😂😂 pinsamt ju 🙈
Lisa

2 Anonym:

skriven

Om du nu tycker den är så ful varför lägger du ut den överallt då? Uppenbarligen är du lite stolt över den där (vad det nu är för något?)

Svar: Varför lägger du ens energi på detta? Vad får du ut av det? Jag vågar iaf stå för vad jag har försökt att göra och kan erkänna det. Du vågar inte ens berätta vem du är 😂😂
Lisa

3 Annelie :

skriven

jag tycker den är super fin.

Svar: Tack så mycket ❤️
Lisa

4 Tosse:

skriven

Asså Anonym det är klart man är stolt över att man ens lyckats knåpa ihop något med en pinne och garn! Jag var löjligt stolt över min as fula katt som jag virkade på förhand.

Svar: Helt rätt. Klart jag är stolt över den men det betyder inte att jag tycker den blev bra 😂😂 jag har ju lyckats avsluta arbetet och inte gett upp.
Lisa

Kommentera här: