Gott och blandat

Godkväll alla fina läsare!

Har ni provat den nya sandwichglassen med semlasmak? Gör det, den är asgod.

Jag har ansökt om skolskjuts för Lowe nu, det är 4 km ena vägen och 2.8 andra, räknar de den närmsta då?  (jag gissar på det) men jag skrev också att det är för mycket trafik för honom att ta sig till skolan själv.
Anledningen är att vi får inte plats i bilen + att Lowe börjar kl 8 och de andra kl 9. Blir ett jävla körande. Men sen när vi har skaffat större bil och jag kan ändra tiderna på förskolan så kommer det bli bättre. 
Har ju iof en lådcykel men det är svårt med Zelda som inte får sitta i den än. 

Nu har jag något att längta till, nästa vecka ska jag träffa en vän som jag inte har träffat sen i somras. (vi har setts och pratat) men denna gång ska vi dricka kaffe och äntligen få prata ordentligt. 

Nä nu ska jag äta kräftor. 
Godnatt

Puss och kram 

Kommentera här: