Kan inte se

Hej alla fina! 

Någon mer som har problem att se besökare på sin blogg? Enligt min så står det att jag inte har någon uppkoppling.. Skitskumt.

Idag har jag fått ganska mycket gjort, tvättat massor, hängt kläder, rensat kläder och alla miljoner filtar jag har, dammsugit, lagat mat, bokat besiktning och handlat. Nu känns det skönt att kunna slappa lite med Zelda och Lijon.



Snart är det läggdags. Upp tidigt imorgon för att köra Lowe till skolan. Så jobbigt när bara han ska iväg och inte de andra. Hatar 15 timmars. Skulle lätt ha alla hemma om det gick. Eller ha de små på förskolan alla dagar i veckan typ 9-16 så de hinner leka och träffa sina kompisar mer. Ja jag vet att det är corona och att man ska vara hemma så mycket som möjligt. Tro mig, jag är det minsta lilla hostning eller nysning.

Jag är så taggad på att träna så ska köra lite hemma denna vecka eftersom det är Jonnys tur denna vecka. Blir varannan vecka hemma och varannan vecka på gym. Det har redan blivit förändringar med kroppen.



Lägga barn var det ja. 

Puss och kram 

Kommentera här: