Sportlov

Hej alla fina! Hur mår ni idag?
Här mår vi bara bra. 
 
Jag fullkomligt älskar måndagar, början på veckan, det blir liksom levande. På helger är alla hemma, då händer det ingenting. Man får post (räkningar) och kanske paket.
Älskar såklart helger också men det går alltid så jäkla snabbt. Man hinner knappt blinka innan det är söndag.
 
Jag började min måndag med kaffe såklart. Sen städade jag under soffan.. Vilket skit göra. Leksaker, katthår och en jäkla massa strumpor (omaka) bara att tvätta. 
Jag har tvättat och hängt tvätt (ja idag med) det är ett måste varje dag. 
 
Imorgon är det dags för förskola igen och jag ska på möte. Ska äntligen få i ordning på allt material till Tyr och Lex. 
 
   fyndet från under soffan 
 
Ni som har barn som sover på förskolan, hur länge får de sova? När somnar de på kvällen och när vaknar de? 
Lijon får sova 1 timme på förskolan annars somnar vid 18 och går upp kl 3. När han är hemma så sover han oftast mellan 15-16 (för sent jag vet) men jag får honom inte att somna tidigare. 
 
Vad ska ni alla göra på sportlovet? 
 
 
Puss och kram
 

Kommentera här: