När barnen sover..

Så borde jag också sova, jag vet. Men jag vill gärna ha den där lilla lilla tiden som man kan göra nästan exakt som man vill. Någon som håller med mig?

Jag äter kräftor, tar disken, duschar, går ut med sopor, kollar på greys med mera. Allt som jag inte är så sugen på eller inte kan göra när jag har barnen vakna. 

De somnar väldigt olika varje kväll fast jag lägger dem samma tid varje gång. Rutinerna är skitsvåra att få in. 

Just ja, denna graviditet med Zelda var väldigt olik de andra.
Jag fick graviditetsdiabetes denna gång, fick ta blodprov efter varje måltid, varje dag... Fick träffa dietist för att ändra min kost. Tur att det bara behövde ändra kosten så jag slaop insulin. Dock så hade jag bara 3 dåliga värden under hela graviditeten. 

Jag gjorde också en gravidmage i gips, den är inte klar än. Det ska stå datum när den gjordes, när Zelda kom och hennes namn. 


Tack Johanna och Angelica som hjälpte mig. 


Ha en bra kväll 
Puss och kram

Kommentera här: