Dagens läge

I dagen läge så fungerar inte allt så bra ex, liseberg? Karusellerna, vad händer? kollar dom inte upp saker innan det händer? Även fast dom gör det så gör dom inte det noga... för en karusell ska inte krasha om ett kullager är helt (om det va den som va felet vill säga) men dom som jobbar med sånt MÅSTE kolla så allt är bra innan dom sätter i folk! Om dom så ska behöva kolla innan kvällens slut och innan morgons öppet (blir så jävla arg) Men tänk själva, TÄNK OM det hade varit nån du kände!!  Jag vet att man inte ska säga tänk om men nu gör ja det!!

Jag stortrivs på mitt jobb! =D Vill knappt vara ledig! Dels för att jag behöver pengarna men mycket för att jag har världens bästa personal!  Menar det, VÄRLDENS BÄSTA!!!  Humor, snabba, trevliga ja allt! hehe
(semester vad är det?) =P

På lördag ska jag och Jonatan på kryssning med hans kompisar, Nån fyller 25 men jag kommer inte ihåg vem =P men jag hoppas att det blir kul fast jag är rädd för att åka båt =S jag måste föra över alla kort från mobilen till datan så jag kan ta en massa kort, har ju inget minneskort till kameran så jag kan bara ta 8 bilder och det blir ju inte så roligt då...
Hörs hej!

*Du & Jag*

1 Jenny:

skriven

ja, bara att komma :D

Kommentera här: