Full, ful

hehe ja jag va redligt full igår =D Men det va kul! Ingen förstörde något under kvällen!  STOLT är jag över mig själv oxå!!   Vad är det du inte förstår? jag vill inte vara vän med någon som tror att man kan hota en "vän" sen tro att allt ska bli bra!! Sen en sak till  MIN BLOGG JAG SKRIVER VAD JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!  Ta åt dig om du känner dig träffad inte annars, men det finns fler folk än dig!! Om du inte slutar snart så kommer ditt namn att komma fram här!!! LÄGG NER FÖR FAN! 


Det finns en kille i mitt hjärta och kommer alltid att finnas där! Jag älskar dig storebror! <3 R.I.P
Saknar dig killen! VI hade ingen kontakt men nu hoppas jag att du vet att jag tänker på dig! R.I.P

Jag har lånat mammas magic bullet så nu blir det att äta sunt och gå ner i vikt =P Bara lite iaf hehe

Ne nu ska jag dra till Sandra och ta en öl hehe Pöss å kram!

*Du & Jag*

Kommentera här: