Jobbet..

Nästan varje gång nån kund frågar efter något så finns det precis framför ögonen hehe och då säger dom flesta ( Det första man blir blind på är ögonen) Okej, någon som har hört det citatet förut? Jag har då aldrig hört det iaf =P

Träffade mitt ex mormor och morfar förut.. Dom berättade lite hur det va och att mitt ex inte va bra för mig (då vi va tillsammans) hehe, sen tyckte hon om att jag hade träffat en ny och att jag såg mycket piggare och gladare ut nu än då =D Roligt att höra sånt, speciellt från en släkting till mitt ex =P

Vissa människor är ju bara för roliga.. haha!

Lycka är min kompis hand!

När du hamnar i en besvärlig situation och allting går emot dig, tills det verkar som om du inte kan stå ut en minut längre, ge då inte upp, för det är just där och då som tidvattnet vänder!

Ne nu ska jag dricka lite kaffe sen ringa Jonatan!

Puss & Kram chokladbanan!

Kommentera här: