Grannen.

Jag undrar ibland vad min granne håller på med, han härjar varje natt (han börjar härja kl 03 varje natt) eller så går han ut och smäller igen dörren, men eftersom jag är så nyfiken av mig så va jag tvungen att kolla vem han va hehe så jag sprang till nyckelhålet när jag hörde att han skulle gå =P Han bär ut två påsar med sopor först sen går han in och hämtar en påse till (när han gör det så visslar han). Han ställer dom utanför dörren och smäller igen dörren och låser, sen tar han påsarna och ska gå haha nu kommer det roliga, han ställer sig och tittar på dörren (innan han går) och bara står där i kanske nån minut, sen vinkar han till dörren och går. haha jag börjar undra om han är lite knäpp eller nåt =P För vem vinkar till sin egen dörr när man går? Sen när han härjar mitt i nätterna är det guitarr hero som jag hör jämt, eller så sitter han och skriker eller skrattar, (skum) 
Ska tillägga att jag flyttade in här i dec - 07 och jag har träffat 4 grannar! Varav en är döv, märkte det när hon inte hälsade tillbaka när jag sa hej men nu hälsar hon med handen (riktigt trevlig)! Först är det en äldre tjej, sen en gammal gubbe bredvid sen hon döva och sen han bredvid mig då, fast han hälsar inte. Om vi kommer in från trappen samtigit så springer han till sin lgh hehe kanske för att slippa hälsa vem vet =P Bra skum är han iaf!

Senare idag får jag iaf kanske besök =D Det va ett tag sen jag fick det (förutom mickis) men vi bor ju grannar hehe vi ses ju var och varannan dag!

Nu är jag hungrig, så nu ska jag äta lite nudlar (som jag får leva på resten av månaden) =/

Kanske skriver snart igen

Puss & Kram chokladbanan
1 KalsongMorsan:

skriven

Du är utmanad i min blogg: http://kalsongmorsan.blogg.se/2008/october/utkast-jag-blev.html

Kommentera här: