Tack

Tack för alla kommentarer, det värmer =)Jag och min syster Jennie var med i tidningen igår =) Vi va i Nora och lämnade saker som skulle säljas eftersom Jennie, Simon, Melvin och Valter ska flytta =) Jag längtar tills ni är tillbaka hemma igen =) Jag kommer att hälsa på jätte mycket nu, hämta barnen efter dagis och vara barnvakt oftare =)Skolan går bra =) Fick godkänt på matten och nu väntar jag på betyg i svenskan =P Jag längtar till Januari. Då kommer det att ske en hel del saker =) Jag har fått fina brännskador på handen, kan inte visa eftersom min data fortfarande är cp, men det är bara några prickar med vatten i och dom gör ont =P Ser ut som att jag har fått vårtor eller nått liknande haha Så går det när man ska steka köttbullar som stänker het margarin. Ne nu ska jag ta på mig kläder och gå över till skolan =) Ha en bra dag! Puss&Kram Älskar Min Jonatan!
1 KalsongMorsan:

skriven

kom hit på lördag annars! <3

Kommentera här: