200 dagar

Det har redan gått 200 dagar och jag har 80 dagar kvar på min graviditet. Det går sjukt fort. =)

Jag har nästan ingenting kvar att packa så jag får sakta ner lite så jag får något att göra innan. Massor ska iof kastas så det kan jag ju göra innan så jag får bort det! Sen är det bara garderob, torrvaror, kyl/frys varor och städ kvar, resten är saker som inte går att packa ner (tv, tvbänk, soffa, säng m.m)

Låg i soffan igår och hörde en bil komma, sen är rejäl smäll och jag måste ju självklart kolla. Bilen som kom körde in i en parkerad bil. Jag såg inte smällen men jag hörde den och det va bara denna bil som körde på min parkering, då är det ju den. Plus att när hon stiger ur bilen så kollar hon sin huv, trycker ner den, tar sina tre barn och går hem. Hon kollar inte ens den andra bilen. Jag skrev en lapp: Om du inte har hört från någon så vet jag vem som körde in i din bil mhv Lisa (mitt nummer) Visst gjorde jag rätt? Han ringde iaf i morse och frågade om han fick ge mitt nummer till hans försäkringsbolag. Självklart fick han de. Men visst gjorde jag rätt??

Sitter med en kopp kaffe och ska snart till FSK för att fixa lite papper, sen ska jag hem till min syster och vara barnvakt en sväng =)

Grattis till min bror Robbin som fyller 21 idag oxå! Älskar dig!

Nu ska jag byta om.

Puss&Kram
Älskar Min Jonatan + Bebis!

1 Veronica:

skriven

Du gjorde helt rätt! Tänk om det hade hänt en själv och man upptäcker det på morgonen eller nått när man ska åka till jobbet, inte lite arg man blir då! Så ett "gjort min goda gärning för en månadframmåt poäng" hehe

2 Madd1sh:

skriven

Helt rätt! Och grattis på 200dags-dagen ;P

3 KalsongMorsan:

skriven

Ja, du gjorde rätt :) Puss

Kommentera här: