Resa

Hemma igen efter en dag i uppsala. Hälsade på J´s farbror för första gången. L var såklärt med och trevligt var det! Kan inte beskriva med ord i hur mycket jag tycker om J´s familj. De är omtänksamma och de ställer upp till 1000 fast man inte behöver =) GULD! Vi fick massor med kläder från deras barn, böcker, leksaker och en vagn! En resevagn som jag redan älskar och imorrn ska vi eventuellt köpa en till. (Den vi fick är inte bra att köra till vintern) Jag är superduper nöjd och jag hoppas att den andra vagnen ska vara något att ha.

Har suttit i en bil i 2 timmar minst och vill knappt sitta ner hehe men det blir snart sängen och Word.

Snart har jag min nya väska här och katterna blir snart av med sina bollar! ÄNTLIGEN!

Sova! Godnatt!
1 KalsongMorsan:

skriven

vad kul :) Puss!!

Kommentera här: