Sömnsvårigheter + röksug

Det spelar ingen roll om jag går upp tidigt eller inte, jag har svårt att somna iaf.. Jag fattar inte vad problemet är.

Jag är sjukt röksugen hela tiden, borde det inte vara över nu? Jag tänker hela tiden att det skulle vara gott med en cigg, helt ärligt det skulle vara gott tills jag skulle inse hur vidrigt det egentligen är.
Jag har kvar paketet i skåpet. (det jag hade samma dag som Lowe kom) kanske skulle kasta eller ge bort det så kanske röksuget släpper.. eller så är det för att jag känner doften av en nytänd cigg hela tiden.

Jag tror inte på mig själv, just nu så tror jag att jag kommer att ta en cigg inom kort, inte idag, inte imorrn men snart. Tur att jag känner mig dålig när jag tänker på att ta en cigg men iaf. Kaffe + cigg.. det är ju lixom 1+1.

Men jag har varit duktig, 11 veckor rökfri =)

ne undra om jag ska lägga mig och försöka somna innan Lowe vaknar... Natti

Kommentera här: